sunnuntai 1. marraskuuta 2015

FALL


Heipähei! On tosi vaikee alkaa kirjottamaan, kun siitä on niin kauan kun kirjoitin viimeksi tänne. Tuntuu et on kerenny tapahtuu ihan sikapaljon kaikkee. Mut voisin kerto lyhyesti mitää oon tehny viimeisten kuukausien aikana .(Pitääks mun oikeesti kirjoittaa kuukausien? :D) 
 Oon nähny aika paljon kavereita viikonloppuisin. Tai tuntuu ainakin et en oo ollu kovin monena viikonloppuna kotona. Ja nyt viimeseen kahteen viikkoon oon ollu koko ajan jossain. Olin syysloman Kokkolassa ja kun tulin kotiin lähdin maanantaina Sallaan hirvenpyyntiin. Otin siis syysloman jälkeisen viikon koulusta vapaaksi. Ja sen takia mulla ois vielä aika paljon koulujuttuja mitä pitäs tehä. Muutama koe siirtyi ensi viikolle ja niihinkin pitäisi olla harjoittelemassa.
Nää kuvat on ihan sekalaisesti vaan tältä syksyltä.En oo kuvannut kyllä paljon mitään.moikka!





!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)