sunnuntai 10. elokuuta 2014

37# HAPPY BIRTHDAY TO ME AND MY BLOG!...

Mulla oli synttärit 21.7 ja täytin 12-vuotta.Olin silloin mökillä ja Aino,Iiris ja Inka-lilja pääsi sitte käymään sielä :)Me uitiin ja soudeltiin melkeen koko ajan..Ja myös mun blogi tuli 29.7   1-vuotta!Sen kunniaksi voisin tehdä vähän jonkun erikoisemman postauksen ja ideoita saa antaa!


Mun oli tällä viikolla tehä parikin postausta mutta se sitten jäi,koska pitihän siitä viimeisistä lomaviikoista nauttia.Koulukin alkaa kummittelemaan ja onhan se oikeasti tosi kiva päästä kouluun ja näkee taas enenmmän ihmisiä.Mutta toisaalta taas alkaa nyt jo ahdistaan kokeiden ja läksyjen määrä.Ja tietenkin yksi hyvä puoli on,että kärppäpelit alkaa taas!(haha)
tässä pari viikkoa sitten mökiltä otettuja kuvia.


Tässä on nyt kaikki kuvat kollaaseja,mutta niitä ois muuten tutllut niin paljon.

nauttikaahan vielä viimeisestä lomapäivästä ketkä voitte!
Nähään pian :)

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) Mulla tulee ikävä sun positiivisuutta ja ilosuutta ku ei olla enää samasa koulusa :( Mutta tsemppiä kouluun:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Mullaki tulee kauhee ikävä sun niin hyviä juttuja ja kaikkee!! Ja samoin :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)