keskiviikko 26. elokuuta 2015

Back To Shcool

Moikka! Koulua on käyty pari viikkoa ja mulla alkoi siis nyt ylä-aste. On ollut ihan kivaa koulussa, vaikka onkin tosi erilaista kuin ala-asteella.Vihdoin  tajuaa et  arki on oikeesti tullu ja kun tuut koulusta teet läksyt ja niin edelleen.  "Ekana viikonloppuna" koulun alun jälkeen oli leirillä mun kaverin Veeran kanssa. Käytiin myös sunnuntai-iltana kylässä ja oli tosi kivaa! Nyt viime viikonloppuna Emmi ja Fanni oli meillä.  





 paita/h&m   housut/ginatricot   kengät/stadium




Tällä viikolla koulussa on ollut ja on luvassa vähän ekstrajuttuja. Meillä oli tänään koulukuvaus, huomenna seiskaluokkalaiset viettää ryhmäytymispäivää tai jotain sellaista ja lauantaina on vielä koulupäivä 10-14. Mutta viikonloppua oon odottanut jo kauan, sillä sillon on Venetsialaiset ja mä meen Kokkolaan, kylläkin vasta koulupäivän jälkeen. Mutta oon varma, että mulla tulee olemaan tosi hauskaa. Moimoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)